Viime lauantaina tehtiin reissu Jyväskylään kansainväliseen näyttelyyn. Sinttu oli ensimmäistä kertaa avoimessa luokassa ja yllätyin kyllä täydellisesti tuloksesta. Sinttu sai erin ja sijoittui vielä luokassaan toiseksi! Narttuja oli kuitenkin parikymmentä paikalla, joten neidillä meni todella hienosti!

Sinttu jäi lauantaina reissusta suoraan kasvattajalle hoitoon maanantaihin asti. Ensimmäinen kerta sen jälkeen kun Sinttu pienenä pentusena mulle tuli, että olin siitä erossa pidempään kuin päivän. Hiukan pelkäsin, että miten saan ajan kulumaan ilman Sinttua, mutta ihan hyvinhän se meni ;)) Mitä nyt illalla tarkistin turhaan, että on Sintulle vettä yöksi ja olin viemässä sitä ulos ennen nukkumaanmenoa kunnes muistin että eihän se neiti täällä olekkaan....  Ja kun ei Sinttua voinut lenkittää, niin lenkittelin sitten siskon koiruuksia. Sitä minä vaan moneen kertaan mietin, että miten minä ennen pystyin olemaan ilman koiraa? Sitä en tajua.

Sintullakin oli mennyt hyvin hoitopaikassa. Ensimmäisen vuorokauden aikana oli pitänyt vähän piippailla eikä ruoka ollut kelvannut kovin kehuttavasti, mutta eipä juuri muuta. Sinttu kun on muutenkin nirso neiti, niin ei tuo syömättömyys uutta ole. Sinttu oli totellutkin hyvin, se kun on pari kertaa ollut hiukan kuuro, jos olen sen antanut jollekkin vaikka päiväksi hoitoon. Muut koirat oli myös hyväksyny Sintun nopeasti laumaansa, joten hienoa tämäkin! Niin ja olihan se Sinttu saanut naatiskella taas hieronnastakin, siitä se tuntuu kyllä niin tykkäävän. Maanantaina kun menin Sinttua hakemaan, se oli revetä riemusta. Se riehui ja vinkui ja autolle mentiin vauhdilla! Kotona Raahessa päästin sen hiukan revittelemään lammen rannalle ja kyllähän neiti spurttaili! Ruokaa ei kotona illalla eikä oikeen seuraavana aamunakaan halunnut syödä, mutta iltaruoka meni ihan normaalisti. Maanantai-iltana sen piti seurata mua koko ajan. Jos vaihdoin huonetta, Sinttu oli taatusti heti perässä, mutta se oli vaan sen maanantai-illan sellainen.

Tänään lenkkeiltiin Marikan, kultsujen Minnin ja Bettiinan ja Hannan ja kultsupoika Leevin seurassa. Käytiin kiertelee Kummatissa noin tunti ja koirat oli lenkin jälkeen taas hiukan kuraisia. Tulis jo lumi ja kunnon talvi!! Ylihuomenna taas lähdetään Pudasjärvelle päin, Saikella on varmaan jo hurja ikävä Sinttua!