Tässä eräänä aamuna, kun heräsin ja menin olohuoneeseen, Sinttu makoili tuttuun tapaansa olohuoneen matolla. Tällä kertaa neidin pään vieressä oli minun tossu. Sintun ilmeestä näki, että sillä oli tainnut olla aika hauskaa tossun kanssa, mutta jotenkin Sinttu osasi näyttää myös sen verran viattomalta, että epäilin olisiko Sinttu todellakin hakenut parvekkeen ovelta minun tossun ja leikkinyt sillä? Siis Sinttuko? Eihän se koskaan tee mitään ilkeää! No, onneksi Sinttu on myös putkiaivo  ja asia selvisi helposti. Istahdin nimittäin lattialle ja sanoin Sintulle, että "tuo lelu mammalle". Sinttu nousi heti ja häntä heilui hurjasti. Tossun se otti salamannopeasti suuhun ja toi sen mielissään minulle. Sintulla kun on tapana tuoda tällä käskyllä minulle yleensä se lelu, jolla se on juuri hetki sitten leikkinyt, joten melko suurella varmuudella voin sanoa, että minun lähes 3-vuotias neitini varasti minulta kengän! No, onneksi tämä tapa ei ole toistunut ja tossu ei kovin tästä kärsinyt. Olen selittänyt tätä "oikkua" itselleni sillä, että kaverini noutajatyttö Bettiina teki paria päivää aiemmin melkein samanlaisen tempun. Todennäköisesti Bettiina on siis kuiskutellut Sintulle lenkillä ollessamme hauskasta tempustaan...