...Vilja oli pieni ja niiiin kiltti. wink No ei vaan Vilja vain sattuu olemaan niitä koiria, joilla vain tekemistä löytyy yksinkertaisesti erittäin helposti. Tämä näky oli minua vastassa aikalailla vuosi sitten, kun vessan ovi oli jäänyt auki ja pieni berninpentu oli sen huomannut - tottakai laugh Jostain syystä kuvat on jääneet julkaisematta, mutta korjataanpa tilanne nyt.

_full.jpg
Viljahan oli heti keksinyt parempaa käyttötarkoitusta vessaharjalle ja sen telineelle. Harjalla oli kivaa leikkiä ja kupista löytyi maukasta vettä - yök! Ja ilme on niin viaton, "Mitä mä oon muka tehny?" wink

_full.jpg
Että näin...harja suuhun ja ralli voi alkaa smiley

Niin ja mitäs minä tein kun tilanteen tuolloin tajusin - juoksin hakemaan kameran, tottakai! Pientä pentufiilistelyä tässä ennenkuin meille kohta muuttaa ihan oikea pentunen...hänestä lisää sitten hiukan myöhemmin, mutta minun omistukseen pentu ei ole meille kuitenkaan muuttamassa. smiley


Hyvää Pyhäinpäivää kaikille! heart