Sinttu täyttää tänään jo yhden vuoden. Ajatella että Sinttu on vuoden vanha. Vastahan minä jännitin montako pentua Lyyti saa ja saanko minä edes koko pentua ja nyt tuo minun vauva on jo vuoden! Ihan hullua tuo ajan kuluminen. :) Sintun synttäripäivä on kulunut Sintulle mieleisissä merkeissä. Aamulla kun herätyskello soi seitsemältä ja Sinttu niin halusi jatkaa vielä unia niin lykättiin herätystä puolella tunnilla. Sinttu kellahti vaan mun päälle ja katto siihen malliin että vielä ei nousta ja sitten se kierähti selälleen. Se puolituntinen menikin Sintun massua rapsutellessá ja minun miettiessä keinoja miten en myöhästyis koulusta. No kerran vuodessa se Sintun synttäripäiväki vaan on. ;D Päivän Sinttura joutui olemaan yksin kotona, mutta heti kun koulusta pääsin niin suuntasimme lenkille lumisateeseen. Sintun reaktio oli kyllä huippu kun se tajusi mitä on maahan satanut. Se katto hetken vaan lunta, nappasi sitä suuhun ja oli sitten jo menossa spurttailemaan pitkin pihaa. Mamman piti muistuttaa että vielä ei voitu riehua koska siellä hihnan päässä on joku ja koska Sinttu ei ollut vielä irti. :) Mentiin tähän meidän lähelle pururadalle, missä päästin Sintun sitten irti. Elämä, kun se revitteli! Juoksi edestakaisin ja jahtasi lumipalloja joita heittelin sille. Kaikki kivet ja kepit mitkä vähänkää lumen alta näkyi, piti käydä nuuskimassa ja tassulla kuoputtelemassa. Sintulla oli niin keskittynyt ilme naamalla kun se tutki lumen alta löytyneitä jänniä juttuja, että minua huvitti katsella sitä. Lenkin jälkeen askartelin Sintulle synttärikakun maksalaatikosta, koiranmakkarasta ja kinkkusiivuista. Tyttö odotti kuola valuen kakkua ja pistelikin sen mahaansa alta aikayksikön. Hyvää siis vissiin oli! :) Äsken käytiin vielä ulkona katsastamassa lumitilanne ja sitähän on illan aikana tullut oikein mukavasti Sinttu hullaantui entistäkin enemmän lumesta kun sitä oli nyt enemmän. Päästin pyörätielle sen irti ja sehän surttaili taas kuin päätön kana! Sinttu juoksi aina pyörätien päähän, siitä ojan yli ja kaarsi takaisin minun luo. Sitä rallia se jonku kiekan veteli ennen ku lähdettiin takaisin sisälle. Lumi taitaa Sintun mielestä olla parasta mitä se tietää! :D